حیف نون
طـــــــــــــوفان شــــــــــــادی
زندگـــــــــی وشــــــادی دردستان مــــاست
درباره وبلاگ


سلام علیکم ورحمته الله وبرکاتــــــــــــــــه حال شوماخوفین؟خوش گذشته؟ااااااااامن دارم چی میگم خب بریم سراصل مطلب قدم رنجه فرمودین که تشریف آوردین ای بابابازم که اداری ورسمی حرفیدم ولی خب اشکال نوداره خخخخخخخخخخ هرشخصیتی که هستی باش ولی خنده رونمیتونی منکربشی پس خوش بگذره وهمیشه خنده برلب باشین اووووووووه معلوم نشدچی گفتم زیادپرحرفی کردم...

پيوندها
عاشق های تنها بخونند
ضد دختر
عشق الکی!!
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طوفان شادی لینک کنید و بعد لینک خود را قرار دهید









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 4664
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

نويسندگان
آیدا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 19 بهمن 1392برچسب:جو,طنز,اس ام اس,فیسبوق,ترول,مطالب خنده دار,عکس های جدید, :: 21:15 :: نويسنده :

حیف نون یکی رو تو خیابون می بینه میگه ببخشید آقا من شما رو تو دبی ندیدم؟

طرف میگه نه آقا من اصلا دبی نرفتم تو عمرم. حیف نون میگه چه جالب اتفاقا من هم تا حالا دبی نرفتم.

حتما دو نفر دیگه بودن!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: